HR Manager og Tysk Country Manager søges

1. november 2012


Vi er igen på banen med nye stillingsopslag - denne gang drejer det sig om to nye stillinger, der bliver centrale brikker i vores fremtidige vækst. Det drejer sig om en HR Manager i CM Network A/S og en tysk Country Manager til PointShop A/S. Ansættelserne sker i samarbejde med rekrutteringsfirmaet LyderJohnsen A/S, og de vil løbende gennemgå ansøgninger med henblik på en ansættelse hurtigst muligt, hvorfor vi anbefaler at søge med det samme, hvis stillingerne er noget for dig. Læs mere om stillingerne herunder, hvor du også kan ansøge.

HR ansvar i unik vækstvirksomhed

Udvikling af de ansatte og forretningen går hånd i hånd! Derfor er stillingen som HR Manager utroligt vigtig, når vi skal fortsætte de seneste års vækst både forretningsmæssigt og personalemæssigt. Du får hovedansvaret for aspekter som rekruttering, HR politikker, CSR, jura og den fremtidige udvikling af medarbejdere. I starten vil du særligt sidde med at rekruttere nye medarbejdere, så vi har basis for den vækst, du senere er med til at sikre.

Da stillingen er essentiel for vores udvikling, så søger vi naturligvis ikke hvem som helst! Vi har store krav til kandidaterne, og som minimum bør du kunne sige ja til, at du:
  • har en videregående uddannelse inden for HR og har erhvervserfaring med HR-opgaver
  • har kendskab til og/eller brancheerfaring med online markedsføring og internetkoncepter
  • trives med stort selvstændigt ansvar og tør gå forrest, når egne og andres idéer skal udføres
  • skriver og taler flydende dansk og engelsk og desuden besidder gode formidlingsevner
Kan du sige ja til disse fire punkter og mener du, at du har, hvad der skal til for at være vores nye HR Manager? Så hører vi meget gerne fra dig hurtigst muligt - indsend din ansøgning her, hvor du også kan læse det fulde stillingsopslag.

Ansvar for drift og udvikling af vores tyske website

PointShop.de har eksisteret siden 2008 og har i dag omkring 900.000 brugere tilknyttet sitet. Siden 2010 har sitet dog været uden Country Manager som følge af omstruktureringer i virksomheden og de markeder, vi er i. Nu er vi dog igen klar til at blive aktive på det tyske marked. Til at varetage den opgave søger vi derfor en yderst kompetent medarbejder.

I rollen som Country Manager vil du have det overordnede ansvar for PointShop.de, hvilket indebærer en lang række varierende opgaver - herunder daglig drift, annoncørstyring, markedsføring, kundekontakt og asstistance til de andre sider i vores pointunivers. Derfor er det klart, at vi også her stiller store krav til ansøgere til denne stilling. Vi forventer blandt andet, at du:
  • er dynamisk, engageret og ambitiøs både fagligt og som person
  • gerne har erfaring med at arbejde med internetkoncepter og online markedsføring
  • har erfaring med simpel HTML-kodning og generel opbygning af hjemmesider
  • har stærke formidlingsevner, er serviceminded og formår at dele ud af din viden
  • taler og skriver flydende tysk
Dette er de basale krav til ansøgere, mens den perfekte kandidat besidder endnu flere egenskaber. Kan du nikke genkendende til ovenstående, så er du godt på vej! Læs det fulde stillingsopslag her, hvor du også kan indsende din ansøgning med det samme.

Husk desuden, at du altid kan få overblik over åbne stillinger i virksomheden ved at besøge cmnetwork.dk/job.

2 nye stillingsopslag er online på cmnetwork.dk/job - se dem her!


Kunne du tænke dig at få vores nyheder direkte i din inbox? Tilmeld dig her:


Kontakt os i dag!

Har du spørgsmål kan du altid kontakte os per telefon eller e-mail:


Kundeservice

Telefon: +45 36 94 63 35


Administration

Telefon (9-15): +45 98 11 64 50



Husk at "Synes godt om" vores Facebook side:

Følg os på Facebook